Alla inlägg under januari 2011

Av carl andersson - 21 januari 2011 12:36

På rasterna brukar jag sitta i ett litet rum och prta med kompisar det e ganska många som brukar sitta där och lyssna på musik aa vi brukar sitta där och prata det känns ganska bra för aa jag vet faktist inte det vara gör det men på sommaren e det roligar att vara ut och åka inlines aaa det e roligar på sommaren men hälst vill jag lära mig att skata=)) aaa rasterna är ganska roliga



HOPPAS JAG HAR GORT RÄTT NU!!!

Av carl andersson - 14 januari 2011 12:32

Det var roligt ju lov men jag fyller år på julafton så det var jätte roligt jag fick massa bra grejer men det bästa var en mobil Xperia X10 sen så fick jag några böcker med och massa pengar och vissa utav böckerna vad det autograf i utav den som hade skvrivit den jag fick 2 böcker var autograferade utav samma person och 1 bok utav en annan sen så fick jag en datamus som e jätte dyr den heter Razer Naga det e jätte bra också men jag fick kläder också till exmpel en Sweet tröja och 2 stycken tjocktröjor som va quiq silver aaa jag fick massa grejer som va bra .


Att komma till skolan igen va ganska roligt men det va för jag hade varit sjuk på lovet hade Influensa B det va inte roligt men sen så va det roligt att träffa alla kompisar igen aa helt enkelt det va roligt att komma till skolan igen

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards